Alla inlägg under april 2011

Av The spirit in me - 9 april 2011 07:46

Egentligen hade jag inte tänkt att skriva om det här, men gårdagen var väldigt jobbig... Vad hände då egentligen kan man fråga sig? Tjaa, på ytan ingenting egentligen, men i mitt inre tvingades jag återuppleva flera för mig jobbiga trauman från min uppväxt; Och allt detta skedde på den skoaln jag går på för tillfället, och för att läraren ifråga inte trodde på vad jag sa och inte fattade att "nej" verkligen betyder NEJ! Pga dennes ignorans, dumhet, okunskap och ovilja och what not, så tvingades jag under ca 2½ timmar återuppleva ett koncentrat av trauman som för mig utspelade sig under ett spann av ca 30 år. -Not nice! Tack och lov visste jag hur jag skulle återfå min balans och mitt fokus, men det jag inte förstår riktigt är, varför jag ska behöva återuppleva saker från min uppväxt som inte har ett dugg med utbildningen att göra bara för att läraren -vad? - tycker det är roligt? Inte tror på en? Inte fattar att ett nej är ett NEJ?


Usch... Det här var inte roligt... Hu...

Ovido - Quiz & Flashcards