Alla inlägg den 5 maj 2012

Av The spirit in me - 5 maj 2012 10:20

Oj! Nu är det länge sedan jag har varit här inne och skrivit något ser jag. Hu! Men det betyder ju inte att jag varit helt overksam ju. Det är som om "den vanliga verkligheten" (dvs vardagen) ibland nästan slukar en och man hinner inte riktigt med, men men... Jag har varit på facebook en del och meckat och så har jag gjort en ny fotoblog, där jag bara lägger upp olika foton.


Jag har alltid tyckt att det är kul att fotografera, men jag har aldrig riktigt haft möjlighet att utveckla det förns nu. Jag är långt ifrån någon proffsfotograf, men jag tar bilder för mitt höga nöjjes skull. Det är väldigt blandade motiv med allt från statyer, småblommor och gatufasader till djur och resebilder. Titta gärna in där om ni vill, men kom ihåg, att jag än så länge bara är en glad amatör. :) Här är länken: http://enigmasphotos.wordpress.com/


Ikväll ser jag fram emot en Countrykonsert här i trakten, vilket ska bli jättekul! Jag har ju bara sett och hört Country på tv förrut, så det ska bli riktigt riktigt roligt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards