Alla inlägg den 7 april 2010

Av The spirit in me - 7 april 2010 14:14

mmm... just nu känns det nästan bara skit...


Min huvuddator dog igår..., och idag när jag ville visa något som gjorde mig glad, så blev jag hånad av andra för att mina idéer var kassa. Visst fick jag förklarat för mig (när dom insåg att jag grät) att dom inte menat något illa med det, utan att dom tyckte det var roligt, men... eeehhh... VAR var det roliga i att trycka ner någon och förlöjliga någon inför en grupp människor??? Jag måste vara helt dum i huvudet som inte förstår den humorn...


Så återigen fick jag en kraftig flash-back från mitt förflutna som jagade ikapp mig... nertryckt och hånad i min s.k familj, och mobbad ute på skolgården av klasskompissarna ungefär på samma sätt som den här gruppen vuxna människor hade roligt åt mig idag...


Visst förstår jag i den logiska delen av min hjärna att det inte var deras AVSIKT att göra mig ledsen och såra mig, men det var så det blev...


Och inte kan jag spela mitt favoritdataspel heller, som alltid brukar vara ett bra sätt att "starta om hjärnan" på, eftersom skärmen på lilldatorn (som jag nu skriver på) inte är tillräckligt stor för att kunna se hela spelplanen på.


Näe... just nu känner jag mig jätteledsen och nere... men jag vet... det går om...

Ovido - Quiz & Flashcards